MIDSOMMAR



bilder från förra året

håller på att skriva packlista för imon ska det packas! I år bär det inte av till öland som förra midsommar
utan vi har destinationen gotland istället. jag ser fram emot en superbra helg med skratt, alkhol och massa
minnen. men först ska jag jobba två mycket sena nätter imon och på torsdag så jag kommer två dagar efter
de andra. men bättre så än inte alls!! så måste packa allt innan jobbet imon för sen tar jag bara väskan på fredag morgon när jag kommer hem från jobbet och sticker ner till färgan, mycket härligt men oj vad trött jag kommer vara utan sömn... hm vad vart var jag nu, midsommarklänningen, short, bikini...
trevlig midsommar

Kommentarer
Postat av: josephin

ha det så kul sofie!! :D

2010-06-22 @ 23:25:59
URL: http://livetsomjosephin.blogg.se/
Postat av: Sodie

Tack du med jossi ;)!!!

2010-06-27 @ 02:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback