SURVIVE

jag vill kunna sjunga å spela gitarr, jag vill vara rik, jag vill vara en stjärna på allt, jag har såna otroligt höga krav
på vad jag ska kunna och hinna med i mitt liv. jag har glömt bort att njuta och finna livsglädje. detta sommarlov
bara rinner ut i sanden. alla festivaler och utflykter som jag skulle ge mig ut på men så blev det inte riktigt istället tjänar jag i sjuttons massa pengar, det är inte fel det icke! men ibland betyder minnen mer än pengar. jag jobbar från morgon till kväll, jag är rättare sagt helt slut när klockan ringer 05.15 varje dag!

i fler år har jag tänk, det blir bra sen, det är snart över .. men detta sen kommer aldrig. min beslutångest har tagit över och jag vet inte vad jag gör med mitt liv eller vad jag vill göra. önskar någon kunde ge mig energi och kärlek. jag är en perfektionist och allt måste vara perfekt, alla pusselbitar måste passa annars bryter jag ihop. just nu är jag bortglömd och verkligen mitt liv. jag har fyra veckor kvar på städjobbet, sen har jag bara mc donalds att tänka på tills dess ska jag bara fokusera och glömma bort att leva lite. jag tar det sen ska jag fortsätta tänka. för jag vill vara som du..men jag lyckas inte.

jag vill åka utomlands för alla mina pengar, jag vill se världen och en dag ska jag leva i USA föralltid men
tills jag orkar tar jag en paus från allt tills jag vet vad jag vill. jag vet att du sover gott i himlen min ängel,
du vakar över mig tills den dagen jag kommer till dig. en vacker dag blir det bara du och jag igen i min värld.
flicka


bara njut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback