KOM HEM!






kom hem min flicka, min älskade lilla flicka. jag gav dig löfen, jag gav dig svek, jag gav dig kärlek men jag
var vek. jag hade sånna känslor och vi var varandras dröm. jag svek dig och jag kommer aldrig kunna släpp
att jag svek dig. du skulle vara min för evigt, vi skulle hålla fast vid varandra. vi hade något som ingen annan
hade - kärlek. det var därför alla var så avundsjuka på oss att vi hade sådat samspel.
det var på det sättet vi vann, ingen av oss var särskilt duktiga men vi kunde läsa varandras tankar
på så sätt kom vi långt. den roligaste tiden i mitt liv var tillsammans med dig och ingen annan kan
göra mig lika lycklig igen. jag ångrar allt dumt jag gjort mot dig, du var det ända i mitt liv som jag hade
och som förstod. jag blir tokig att hålla allt inom mig vem ska nu få höra allt när du inte hör.
du är förlångt borta. nu somnar jag i tårar igen. jag vill bara att du ska höra mina ord lilla flicka Select!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback