shoppingalcoholic

ibland får jag otrolig panik på mig och ångest upp över huvudet. shoppat idag med mina tvillingar, inte många tusen lappar kvar, och när ska jag inse att galjarna är slut i min garderob och det går inte in fler kläder. rensade den nyss och ändå är varenda milimeter proppad av kläder. endel har jag inte ens hunnit använda. helt otroligt. tror jag ska ge mig själv köpförbud fram till jul, jag kan ju använda det jag har först. pengarna som är kvar på kontot ska gå till min resa punkt slut. 'jag behöver sömn nu med det samma, en lång dag väntar imon! imon gör mina skinbyxor min outfit, precis som elin kling bär sina!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycke kostade byxorna

2009-11-18 @ 19:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback