Fars dag

Fars dag och min dadi fick ett duntäcke precis vad han önskade sig och han bler superduper glad
vilken skön helg jag har haft när jag tänker efter, en mysig lördag och en kanon söndag. Träningsverk i hela kroppen men så ska det vara efter alla timmar träning jag har hunnit med denna helg. kanon bra.
nu har jag sett på ensam mamma söker, så nu tänkte jag lägga mig i sängen med tända ljus och kolla på det exlusiva programet hur det gick för dom efteråt. så himla kul program. är så glad att jag köpte min bärbara diamant så jag kan ligga och kolla på vad som helst och läsa och prata med folket när jag ligger ner. älskar't

en godnatt puss till alla solstrålar från mig.
jag är superduper glad idag
så glad att jag har funnit en viss person

förresten idag åkte nadja till södertälje ... kommer sakna henne otroligt mycket

du gör mig så glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback