sofis mode

jag sitter läser sofis mode min favorittidning har jag kommit fram till jag älskar den. igår eller snarare i natt läste jag ut elsas mode, kill me så bra den var. låt det komma en tvåa snabbt. ja å nu var det dags med twilight eller hur sa jag..
har varit otroligt duktig idag, sprang en mil på under femtio minuter på gymmet, bra sofie. jag har fakitiskt tränat varje dag denna vecka men så var det ju bara tisdag också. men imon ska jag träna å torsdag å fredag å.. ja det ser enormt bra ut! YES
förresten 1 december idag och jag har sett julkalender och öppnat första luckan i min chokladkalender.
måste kläcka ur mig att julkalender bara blir sämre och sämre.
nu ska jag forsätta med min tidning, ja den heter ju så. aa sofie




i tidningen idag, å grabbar missa inte att det nu har kommit ut en bilaga endast för er.
pic sofis mode.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback