skor är min passion

jag har haft en underbar dag med min kära mammi i kalmar, vi har handlar och snurrat runt där hela dagen.
jag har iallafall inhandlat mig en julklänning, bara nyår kvar nu. OCH ett par till skor blev det, dem jag velat
ha super duper jätte länge .. ett par overknee stövlar i skin som jag tidigare lagt upp på bloggen. jag är nöjd
och mamma är trött på att hela huset är fullt av alla mina skor, men skor är min passion och jag älskar skor.
bara jag har rätt skor på mig så kan jag se ut hur som helst nästan. haha
lite julklappar och annat har också klarats av. sen var det ju dethär med mobilen med, när jag äntligen bestämt mig för att ta en hedlig samsung och ingen iphone eftersom jag endå kommer paja den med en gång så fanns den inte hemma så den kommer om några dagar fast vad gör det? jag skulle ju endå inte få den förrens julafton.

nu ska jag krypa ner och sova gott med min täppta näsa
godnatt

skor från alexander mcqueen, jag skulle faktiskt vilja testa om det verkligen går att gå i dom..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback