få ord

min jul var suverän och jag fick min efterlängtade mobil, det blev iallafall massa mys med nära och kära. igår blev det utgång för min del och idag har jag jobbat. mina dagar i kort version.
har få ord i min hjärna, har ingenting att säga.

jag kan sitta i flera timmar
jag kan gå igenom allt
det tog slut för länge sen men du är överallt
jag umgås knapp med någon
du vet hur jag kan bli
känns det lätt att vata ensam svårt att vara två

jag ville mötas någonstans nere på djupet
jag har varit där förut och jag är inte rädd
dina ögon ändrar färg i ljuset, dom kan titta nu jag är beredd
lät du henne kommna närmare, var hon vackrare än mig
ja det finns dagar jag tänker mer på henne än på dig
jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer
jag har försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser
den här platsen är någon annans jag måste hitta ut
hur ska man älska någon som har älskat någon förut

ja vissa stunder kan det kännas ensamt
du undrar vad jag tänker på
jag kryper tätt intill dig och vi pratar sällan högt om våran framtid
vi talar aldrig högt om det vi har och dina drömmar bli svårare att se nu
och mina finns snart inte kvar






Kommentarer
Postat av: snickan

Om en droppe vatten var en kram,

skulle jag ge dej havet.

Om ett moln var en puss,

skulle jag ge dej himlen.

Och om kärlek var värme,

skulle jag ge dej solen

2009-12-27 @ 19:52:13
Postat av: sofie

fint sagt :)

2009-12-29 @ 22:50:56
URL: http://sofiemiamii.blogg.se/
Postat av: sofie

du är gullig

2009-12-29 @ 22:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback