skin + spets

 

 

 


jag är på så bra humör, helt otroligt vad jag har spridit glädje.
förutom en lång dag i skolan har jag varit på stan med mamma vi har köpt nya springskor till mig och sen hittade jag mig ett par nya träningsbyxor och ett linne till, fint! checkt!
sen drog jag direkt till gymmet för att inviga allt och med mitt glada humör tror jag att jag förgyllde nadja också med mitt skratt. har aldrig haft så kul på ett gym! nu har jag suttit med mitt naturarbete som ska vara inskickat innan tolv, phu snart klar. imon ska jag ha en skön dag efter skolan och bara strotsa runt på stan, det gillar jag allra mest. en fika med rebecca och sen träning. låter mer än toppen! gó och glá kexchoklad!


Kommentarer
Postat av: Ted

Jäääävlar vad het du blev! Nog för att du var det innan, men nu strålar det ju om dig :)

2010-01-15 @ 16:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback