STORT-/-MÖNSTRAT




nytt stort runt min hals
. har nyss varit hos frissan, kort som tusan är håret men tyvärr var det så mycket som var slitet. just nu vill jag bara rusa ner och köpa löshår men jag gillar läget. ska iallafall inte göra om samma tabbe, hade nämligen inte klippt mig sedan september och det finns bara mig själv att skylla. nu ska jag vara
stamkund hos jessica, var åttonde vecka. punktslut!
dags att läsa det sista kapitlet i twilight innan jag ska äta soppa för att sedan bege mig till jobbet.
åter

Kommentarer
Postat av: JULIAA

fint ju! vad vill du beställa från topshop då? kraaam

2010-02-26 @ 19:27:04
URL: http://juliaebba.blogg.se/
Postat av: jjjjjj

oki doki:p vet inte om ja ska beställa. så krångligt ;-)

2010-02-26 @ 20:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback