over knee stövlar



sitter i bilen är hemma vilken minut som helst hoppas jag, har ont i rumpan. lite blev det shoppat idag iallafall, overknee stövlar äntligen. sen lite annat som bara behövs liksom. imon skulle jag och mina tvillingar åka till kalmar vattenpalats och bada, nu är dom sjuka. åh jag vill dit, men vad göra man? kan ju alltid försöka övertala dom. typ betala inträdet åt dom eller något. jag måste få vara en delfin för en dag. älskar att simma runt i vattnet. mål illa nu att titta på datorn bäst att sluta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycke kostade stövlarna? vart köpte du dom:P

2009-10-28 @ 11:03:47
Postat av: Sofie

från scorett, tiamo 799kr. skriv gärna vem du är!

2009-10-28 @ 17:46:56
URL: http://sofiemiamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback