tillbakablickar på hallowen

sitter hemma och pluggar på naturkunskapen har prov i det imon. är helt slut vill bara sova hela dagen. vilken hallowen det blev, helt otrolig. en borttappad mobil men som kom tillbaka, den saknade mig för mycket. en stukad hand och en hel söndagmorgon spenderad på akuten. det var inte bruten och tur är väl det med min klumpighet. en hel söndag på jobbet från elva till klockan åtta, utan sömn var jag rätt sliten där. därför jag tog mig en vilodag idag, tyvärr är det mycket i skolan som måste göras. har iallafall hunnit lägg in dom få bilderna som togs på mig och nadja i helgen. tur mamma har en kamera i allafall när ingen annan har det. hah jag måste köpa mig en ny inser det nu, det blir så mycket roligare då.

hallowen pic innan vi gav oss iväg, tyvärr inga från kvällen..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback