stopp! från början

min hand värker. men jag kom på att nu är jag och min fyrbenta lika skadade vi lyckas med allt båda två. lite komiskt att det var vi samma tillfälle med. hah har pluggat lite idag, väldigt lite egentligen någon mer timme hade behövs men spenderade min tid på att träna mer istället. en timmes joggingtur och sen 1,5 timmes powerwalk med nadja det kallar jag träning det. jag måste få fart på mig själv igen, i helgen har jag fått i mig två pizzor och mc donarlds. ångest upp över huvudet. aldrig mer skräpmat. punkt slut

nu ska jag sova och fundera på vad jag vill förändra med mig själv
något måste uppdateras, kanske ny hårfärg? en godnattpuss


slank..

Kommentarer
Postat av: JULIAAAA

du har fin hårfärg nu!

2009-11-03 @ 10:08:18
URL: http://juliaebba.blogg.se/
Postat av: sofie

tack du med. du blev jättefin när du färgade tro mig! :)

2009-11-03 @ 22:13:13
URL: http://sofiemiamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback