LÖRDAG

jag har spenderat den största tiden av min dag på gymmet, jätte roliga pass idag på deras öppet hus och otroligt rolig instruktör. sen har jag pysslat lite här hemma och för ovanlighetens skull ska jag vara hemma ikväll även om jag gärna skulle vilja festa loss och slå klackarna i taket. jag har istället lagat mat till familjen och nu ska jag snart till felle och se film och mysa lite. var länge sen jag tog min tid till henne så ska bli otroligt mysigt och snackit.
men innan jag beger mig så måste jag vissa bilderna på en otroligt fin strand som jag bara vill till. daniel och dom ska åka dit om två dagar .. om jag är avundsjuk, fyfan. vill iväg här ifrån, vill bara vara där skulle vara otroligt kul.

imon ska jag spendera några timmar till på gymmet,
idag blev det två och jag är hel nöjd att jag klarade det.


whiteheaven beach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback