fart på livet

shit vad tiden rinner iväg snart är det julafton konstaterade jag idag, men innan det ska jag hinna med
några prov och julklappsinköp och julbak och massa träning och ja massa saker.
men det ska nog hinnas med... måste bestämma mig för vilken mobil jag ska ha med? min är sönder och
jag ska köpa en ny men vilken, jag spyr på min ständiga beslutångest. nu ska jag lägga mig och läsa
dem sista sidorna i världens bästa bok elsas mode, sen ska jag ge mig på alla fyra twilightböckerna,
ja ni hörde rätt .. tänkte passa på nu när jag är i läsarfarten.

dags att borsta gardarna och ge mig själv lite sömn
imon börjar jag halv elva men ska ut på en powewalk innan dess
bäst att krypa ner. GODNATT


TREND


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback