endast mail och koder

jag visste vem jag var när jag var hos dig
du var någon jag väntade på
när du dök upp omvandlades allt, i huvudet fanns bara du
jag älskade känslan, din doft, ditt sätt, ditt allt
du hade ett hjärta utan hem och jag var säker på att
vi skulle ha det bra.
jag dricker glögg
med balkong dörren öppen inatt
jag är så trött på alla mail och koder
jag vill ha dig här på riktigt inatt
och suga liv ur din halspulsåder
ja för en doft av sommarens sista dagar
när vinden blåser in ifrån England

som du sa det kan vara svårt att bli riktigt nöjd
det är så lätt att fantisera
och mina tankar och minnen står mig upp i halsen
men mycket vill ha mera
och jag har kvar av sommarn som vi hade
om du behagar komma hem från England

förstör inga minnen du vill inte se mig såhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback