FARVÄL SELECT





(pic från idag, ett långsamt förväl)

och nu var dagen kommen, dagen då jag och Select skulle skiljas från varandra. så många år, så många
minnen tillsammans, det är otroligt svårt att bara släppa allt och leva vidare ensam. jag har aldrig levt
själv, hon har alltid funnits där och dragit upp mig på rätt vägen igen när jag gått snett. så många
tårar jag har gråtit det senaste veckorna och idag har jag nog aldrig gjort. trodde inte att det skulle bli
så svårt att skiljas från dig Select. du är min ängel och jag älskar dig föralltid. du kommer alltid ha den största
platsen i mitt hjärta. att se dig så förvirrad idag, att inte förstå vart du var påväg och vad som skulle hända var
som någonstack en kniv i mitt hjärta. tanken som slår mig nu är hur jag kunde svika dig? jag lovade dig att
föralltid hålla fast vid dig men jag svek. jag vet att du kommer få det bra på de gröna ängarna men ingen av
oss är samma person utan varandra. vi är som gjorda för varandra. i love you

för att få mig själv på lite bättre humör gick jag och köpte min efterlängtade iphone. så nu har jag en samsung
Jet till salu för den som behöver något nytt. den är nästan sprillans och i bra skick!
nu ska jag fixa med min iphone och ikväll ska jag på middag för att fira alle som fyllt 20år!
ett ord från mig. hej

Kommentarer
Postat av: Amanda Josefsson

Förstår om det känns tungt, men jag hoppas verkligen du mår bättre snart Sofie. Ta hand om dig! Kram

2010-04-27 @ 11:25:47
URL: http://maendii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback