Vet ni vad? jag fyller år!


Släkten på lilla krogen


kära mammi (ser en aning drogad ut ha ha)å mormor


söta gammelmormor


maten var super glömde ta en bild på den goda banan spliten



Pandora armband, läderband å halsband av kära farmor tusen tack!



Pandora



min dag idag å den har jag spenderat en stund hos min ponny. hon var så duktig idag på att samla sig när jag red, undra om hon fattar att jag fyller år idag? ha ha    sen har vi varit på lilla krogen och ätit jag och en del av släkten. jättemysigt fick fina presenter. Pandora armband, halvsband och ett läder armand av farmor. En resa till vingåker av mormor. Å idag på morgonen fick jag en mc-jacka, å jättefina tavlor av mamma. Jag gillade verkligen tavlorna dom hade hennes väninna målat, det var ett stort hjärta som bild och sen stod det "varje minut är en evighet som aldrig kommer igen" som min blogg. JAG ÄR S NÖJD!
nu ska jag snart på bio med mina älskade vänner, elin och felli.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback