SVART HÅR

sitter och kolla på ensam mamma söker rätt okej program måste jag säga. Påtal om igår blev kvällen lång och slutade lite galet hemma hos samantha. hah

idag har jag bara legat i soffan och inte gjort allt för mycket, åkte en sväng till stallet och red. select hon är min livgnista, hon är hela mitt liv och jag vet inte hur jag skulle klara mig utan henne. jag älskar henne

åh vet ni? jag har klantat till det ordentligt! jag har färg och klipptid hos frisören på fredag men orkade inte vänta så tänkte att jag kan väl lägga i lite själv hemma jag skulle ju bara bli lite mörkare, typ mellan brun. JAG BLEV NÄSTAN SVART ! SHIT DÖR! blir frisören direkt på morgonen imon såhär kan jag inte gå utanför dörren.

nu ska jag kolla på en film sen somnar jag nog rätt döende.
en godnattpuss



bild från igår kväll, nadja och jag. vilket fint hår jag hade där. saknar det redan!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du va jättefin i håret !

och fotot va jättegulligt !

puss

2009-09-08 @ 15:45:53
URL: http://fannyottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback