massa tonsnack, ingenting alls!

försökte blogg igår men dator dog och självklart hade jag glömt laddaren hos mormor. men nu är den igår igen, äntligen! börjar vänja mig vid håret och de flesta tycker det är fint. men ska ändå ha min tid hos frisören på fredag, klippa topparna och matta ner det lite.
idag har förutom att varit i skolan, varit ute på en redig powerwalk med nadja, vi gick dalen(5km) på en halvtimme herregud, vi sprand nästan! hahah. sen åkte jag och mamma iväg och tränade hos camilla med min ponny, jag njuter varje gång. vet aldrig när jag kommer dit nästa gång. hon ska ha barn imon några veckor så sen ska hon vara mammaledig, min favorittränare typsikt!

nu ska jag snart sova.
förresten ted har lovat att hjälpa mig med designen,
(därför den är lite ful och ändrad nu)
äntligen ska jag få en fin blogg jag med!
sov gott en godnattpuss




old picturs and I like them!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback