lite nytt av allt


fint från modefeber

 

kom på att jag alltid bloggar på kvällarna, men det har liksom bara blivit så.. det är då jag tar mig tid till datorn. tänkte därför slänga in ett inlägg nu istället.
skolfotot avklarat och även skoldagen. en lång dag, vissa dagar känns bara längre än andra. har varit så himla trött idag, tur mina underbara får mig att hålla humöret uppe.
länge sen jag inhandlade något nytt tycker jag! jag önskar mig ett par lårhöga stövlar (fast jag vet inte när jag kan använda dom, känns inte som dom passar in i skolan och det är ju där jag tillbringar mitt liv typ), en ny halsduk, lite nya ringar (två, tre, eller kanske fyra jag älskar ringar), lite nytt av allt helt enkelt!

men nu ska jag fixa lite och sen iväg för en träning med min ponny för Marie.
hon är härligt bra hon. ha en trevlig torsdageftermiddag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback