långa dagar

klockan ringde strax innan sju idag å då var jag bra trött, men bara att stiga upp select skulle till vetrinären. massa rötgenbilder, sprutor och en drogad select. men jag var där hos henne som alltid. nu ska hon bara vila sen ska vi tillbaka om två veckor hoppas allt är bättre då. nu har jag iallfall trygt i mig en pizza var inte sugen på det men mamma orkade inte laga mat och jag ska iväg till jobbet nu. börjar kl fyra. vilken underbar fredag hahah, men pengar behövs ju.

det är fruktansvärt kallt ute, jag tror min fötter fryser till is.
måste skynda mig nu att göra mig iordning å sticka till jobbet.
jag längtar till imon, men undra bara hur jag ska få till såren i ansiktet?
trevlig fredag till er som slipper jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback