elegant!

hade SP-dag idag, alltså hela programmet samlat. massa tråkiga lekar och jag hade egentligen inte ens tänkt att gå. men nu är jag glad såhär efteråt att jag gick på denna dag även att jag höll på att frysa i hjäl så jag trodde jag skulle dö. mitt lag vann! åh vi bjöds på ett bra pris! hela laget ska få gå ut och äta på valfri resturang, på valfri dag och valfri tid. så nästa onsdag klockan arton ska vi njuta av vinsten på steak house. oh så gutt!

resten av dagen har jag pluggat och tränat. å imon är det studiedag, lycka
tyvärr måste jag plugga lite men slipper iallfall pallra mig upp till skolan
har nyss checkat in sofis mode för det är ju tisdag, å sett avenyn, lycka

nu för det mesta springer jag bara runt om dagarna och försöker hitta ett par snygga lårhöga stövlar oveknee
men går inget bra i mitt letade. rusning snart är det sommar igen! hah


något tips vart jag kan finna dom perfekta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback