bara om Select

nu är jag hos mina tvillingar, har ätit ben and jerry's glass och sett twiligt nu kollar vi på bonde söker fru. alltså inget bad men jag överlever. imon ska jag jobba så jag har tagit varit på dagen till tusen idag, städat och fixa mitt rumt, det måste alltid få bli lite finare. tränat och varit hos select. det var så skönt i detta höstväder och när jag kom cyklade sprang alla ridskolehästarna i hagen som en flock, sparkade och gjorde lyckohop. då kände jag lycka det var så fint att se när dom sprang in hösten.haha.
select behöver mig nu, jag ska hjälpa henne hon är den bästa jag har och ska ställa upp på henne, precis som hon gjorde för mig. hon har något som ingen annan har, en stor famn jag kan gråta ut i, den är alltid öppen för mig. idag när jag kom stod hon vid grinden i hagen och väntade, hon fick mat och jag tog på henne sin pyjamas, den får man ta på sig tidigt när man är sjuk som jag sa till henne. jag önskar bara att hon kunde läsa dethär lilla flicka select stanna hos mig föralltid.


jag tror det finns en kraft i världen som lever under ytan
nått primitivt och vilt som vaknar när man behöver en knuff
för att överleva.
likt vildblommor som blommar efter att branden härjat i skogen
de flesta är rädda för den och gömmer den långt inne
med det finns alltid dom med modet att älska det otämjda.

Lilla flicka Select
jag älskar dig

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback