JUNGFRUN

mitt horoskop stämmer alltid, helt är helt otroligt hur det alltid kan göra det. men på nadja stämmer det inte in även att vi är i samma tecken. det är konstigt det där. denna vecka stod det i tidningen söndag:

jungfrun 24/8 - 23/9
Veckans tema: "kärlekstankar"
Ditt berömda tålamod är inte sitt vanliga jag just nu
och kanske det är tabkarna på en viss person som får
dig ur balans. det det bästa av saken!

Veckans bästa: Ett steg i rätt riktining.
Veckans sämsta: Din vassa tunga.
Råd: Sätt ner fötterna på jorden.

otroligt att varje ord stämmer in!!
nu har jag städat mitt rum och fixat,
snart dags att ta mig till stallet för att träna för marie.
om mitt onda knä är på min sida idag förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback