LÄCKERHETER




en mysig dag, började med att göra en mysig frukost med syster och därefter har jag varit ute i snön med
min Select och lekt rövare. ibland får man vara lite barn. vi rusade fram genom snön i full galopp.
när jag kom hem möttes jag av ett paket på min säng, ringarna från cocoo.se hade kommit hem. döläckra!
men allt är inte så bra, min fyllning på tanden gick av som jag fick sätta dit när den slogs ut. så jag har fått
spendera min tid inne, för går jag ut blir väl folk livrädd .. jag ser ut om en häxa. men tur som jag har kom
nadja och håller mig nu sällskap och jag har en tid hos tandläkren imon på morgonen.
nu ska vi göra massage och prata minnen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback