springtur å upphittade bilder

nyss duschat efter min springtur, å jag vet att alla tycker att jag är helt knepp i huvudet att gå ut och springa en lördagkväll klockan tio. hah men så är det när man jobbar en hel dag och är morgontrött. imon börja jag kvart i tolv till åtta, shit kill me vilken helg. men najda har lovat mig att vi ska göra något roligt nästa helg bara för jag fyller år, så jag har lite att se fram emot :)

nu ska jag sova om jag ska orka upp imon
det är ju redan natten.
hoppas alla har det kul å festar loss ordentligt!
en godnattpuss


cool bild


min älskade bror



hah

massa folk


hittade massa härliga bilder sen nyår, jag längtar nästan lite efter julens festligheter.
dom tiderna är snart tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback