tjabbel

klockan är mycket och jag längtar till imon. då ska jag klippa mig & färga om det! kan behövas mitt hår är jävligt slitet, men det värsta är om det blir för kort.
Idag har vi haft framtidsdag i skolan, rätt okej för man slipper ju alla vanliga jobbiga lektioner, lite variation skadar ju inte. sen jobbat var kul på jobbet med så den här dagen blev inte så farlig som jag trodde men jovisst är jag trött tur att det är studiedag imon. men jag ska upp vid åtta ändå, ingen sovmorgon för mig inte, ska rida å sen till frissan. så nej jag ska inte till kalmar som alla andra även om jag skulle vilja jag ser istället fram emot kvällen, bara ligga å mysa en fredagkväll det var inte igår det hände så jag ska njuta.

nu ska jag sova, alla andra sover ju redan.
en godnattpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback