Nu är det dags för fredagsmys

jag red ut i skogen idag på morgonen när solen sken varmt, så härligt å jag älskar det lika mycket som Select tror jag. sen åkte jag direkt till frissan å jag blev faktiskt rätt nöjd, det hör ju till det ovanliga, visste inte ens att jag kunde bli nöjd men visst jag ser ju ut som ett lik så blek som jag är men det är ju inte frisörens fel.
gick en snabbis på stan, hittade ett par skitsnygga skor. men jag kan verkligen inte köpa mera nu. måste spara, måste lära mig att spara!



Låten med Martin Stenmarck är jättebra och texten stämmer in i mitt liv som om den var skriven till mig.

Jag fick ett svar, ett rakt besked, nån dag kvar, inte mer, det är så det e´
Jag andas tungt, du sover lugnt, mitt i en dröm, en sista sömn. jag vet hur det e´
det är så de e´

Håll mig hårt, en sista gång säg mitt namn
Älskling ljug, gör vad du kan, se på mig, som du gjorde då
När jag var allt som du litade på
det var då


nu är det dags för fredagsmys om det är så det sissta jag gör
med en underbar person
för resten av helgen jobbar jag. HELATIDEN!
ha en bra fredag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback