ge energi

jag är inte sugen på någonting, allt är nere i botten. tröttheten tar ut mig helt, jag har fastnat i ett mörker är det för att sommaren är över så fort? jag vill inte ha kall kylig vinter än, jag hoppas på en lång höst.
allt är jobbigt och tråkigt, skolan är tråkigaste och jobbet ännu värre. jag som måste jobba imon igen. usch
när jag börjat se bra på saker så kommer nya överraskningar fram. jag kommer sakna många människor månaderna framöver. ensamhet. tur jag har mina bästa vänner, jag älskar dom! just nu är det bara dom som kan få mig på gott humör och tyvärr mitt shoppingberoende. men det gör faktiskt mig lycklig att köpa kläder, massa kläder, skor, smycken- i like it! dålig varna.



nu måste jag sova så jag blir pigg, ge mig energi.
sov gott, i helgen väntas stort party! nadjas och mitt födelsedagsparty.
en godnattpuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helgen blir toppen gumman ,

2009-09-04 @ 14:38:05
URL: http://fannyottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback