tråkig tisdag

jag är så himla trött, och nu har jag suttit här vi datorn alldels förlänge. tiden bara rinner iväg när man sitter här tycker jag. måste ta tag i lite plugg. funderar på om jag ska cykla iväg till gymmet och träna lite eller om jag ska ta en helkväll och bara vara hemma? det återstår att se. men det är ensamt och tråkigt här hemma utan sällskap.
har för det mesta suttit och fifflat och trixat med mina kinestecken, eftersom jag inte kan kinesiska måste jag komma på själv om det är rätt.. lite svårt, går ju inte att ändra sig sen..

nu hör jag att maten är klar och magen kurrar bäst jag går
och äter lite. mumma.
hoppas trostsallt att det blir en filmkväll ikväll med någon som
betyder rätt mycket. hur kan en person betyda så mycket när
man knappt känner den? tål att tänkas på.

ha det nice! puss ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback