sysselsatt å fullbokat!


min dag har varit jobbig och jätterolig, vilken kombination! skolan, rida select, sen arbobics på gymmet å så var klockan åtto och dags att plugga. börjar bli klar nu, sitter mest och pratar med folket. vilken dag, men känner på mig att morgondagen blir sneppet värre för då händer inget kul, skolan till halv 4 sen jobb til halv 9 antar att jag är rätt slut då. studiedag på fredag men då är det också fullrulle, klippa mig och rida. jag kan nu konstatera att mitt liv är rätt sysselsatt och fullbokat!

I helgen skulle jag vilja göra något roligt, synd att jag jobbar både lördag och söndag.
inget att se fram emot. kanske att jag kan se fram emot nästa onsdag då jag ska tatuera mig.
eller är det något att längta efter? smärta? HAH

nu ska jag sova
klockan ringer vid 6 imon för jag ska förbi jobbet
innan skolan börjar. En godnattpuss

nu längtar jag bara att få åka utomlands, flyta runt i polen å bara få vila ut mig. ta mig härifrån!





Bulgarien 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback