springtur i det härliga höstvädret




det är underbart väder ute har varit ute och sprungit. himlen är nattblå, lila där solen gått ner, vinden blåser varmt och jag känner den varma höst vinden. Men på något sätt längar jag till julen det är så mysigt att bara krypa upp i soffan med en filt. doften av tända ljus och pepparkakor. den här julen ska jag ta vara på och njuta till tusen bland tusen juleljus. hah



på tal om annat så glömsk som jag är men fick ett roligt sms av nadja på min födelsedag måste bara citera det här;

Vi höjer våra glas (vattenflaskor) och låter dagen och natten bli oförglömlig, vild och aldrig ha ett slut. (vi pluggar och tränar hårt så vi somnar tidigt) ... för idag är det ingen vanlig dag, det är sofies stora dag, grattis älskling!! puss

Hon är rolig hon bara för vi inte festade i helgen, men nu peppar vi inför kommande helg det är vi värda för jag pluggar varje dag nu inför massa prov. fick veta något roligt idag iallfall. MVG på företagsekonomin, tack för det!

nu ska jag plugga engelska.
en godnattpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback