shoes

En helt underbar födelsedag fick jag till det igår och en jättebra bio. flickan som lekte med elden tack alla som gjorde min dag! finns bara en som saknas i mitt liv.

dagen har varit som alla alla andra måndagar nästan, idag fick vi sovmorgon till tio så jag passade på att gå en redig morgon powerwalk. tre lektioner i skolan sen en trip på stan fick med mig en scafs hem med leopad och spets. den gör min outfit imon. hittade ännu ett par skor på dinsko jag har ett himla bekymmer vilka jag ska köpa, vill ha alla tre men kan inte använda alla ändå.


boots med smal klack :pic modefeber kilklack med öppen tå - den andra skon kom bara med..
sen hittade jag ett par ljusbruna boots med nitar, alla kostar 499kr på din sko


nu ska jag lägga in ny musik på min ipod, i like new music. den ska vara i mina öron hela dagen imon
en godnattpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback