svarta rosor

jag vill slå klackarna i taket, jag vill att allt ska explodera och hända något otrobart.
låt det smälla till, låt allt släppa loss, ge mig en kick som håller länge. en klackspark!
en shot, en rusning eller bara något underbart. en människa med kärlek, explosion och
humor. en tid som räcker till och som kan ge mig vad jag vill. vart jag vill, när jag vill
som en resan till andra sidan världen. som en resa till det blå men aldrig mer ner i helvetet!


jag orkar, jag vet att jag vill och då betyder tid så lite för mig

en dag av bara plugg, en springtur och träning med dom nya
ridstövlarna och shit så ont det gjorde, hoppas som sätter sig snabbt!
nu mys med tända ljus, det är ju höst. en godnattpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback