Hallowen scary party

tränat ordentligt idag, är trött nu. men inget hindrar mig toonight's gonna be a good night!! jag pepp och mina tjejer med. ska försöka få till den dära omöjliga sminkningen nu. men skitsamma destå fulare destå läskigare :)
funderar på vad jag ska ha för skor? pumps eller höga overknee stövlarna? hmm . vet inte kommer frysa hur eller hur. jag ser fram emot en bra kväll och inget hindrar mig från att jag jobbar 10 timmar imon. oh shitt. ikväll ska jag klä ut mig till något läskigt typ lik, imon blir jag ett på rikigt tro mig. ska försöka ösa nu och palla trycket! hah SKÅL!
ha en trevlig hallowen, det ska jag ha! absolut!


förra hallowen var jag och emmelie djävular. haha



haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback