drops of blood

jag är förbannad lika bra att inte skriva men måste skriva av mig lite helt enkelt. jag hade set fram emot en toppen helg med mycket fest, nu vet jag inte hur sen slutar .. ska jobba tio timmar på söndag. undra om jag lever sen? bäst att åka till select, vi har iallfall varandra.

tyck synd om mig det var det sista du sa
jag vill spara plats åt någon annan å låta det vara tomt det är nu när det blöder det gör ont
det är toma ord som fastnar för jag låter dom vara kvar men jag har lovat denhär gången att
ge allt jag säger att jag har. jag kanske stannar här och skriver fast jag längtar bort.
Du försöker ställa mig emot vägen men jag står aldrig still, för jag tror att livet just har börjat
och det blir vad jag gör det till. nu när mitt hjärta blöder, det läcker blod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback