äntligen lov för mig

en lång vecka men nu är det lov och det firas imon med en stor fest då moa fyller arton år. men först fredag och nu ska jag till min fyrbenta gullignos sen mys med en annan gullig en.
har ingenting att skriva om som vanligt, rätt tråkig blogg. matteprovet var iallfall dö svårt idag. nu ska jag äta lite godis innan jag ska rida behöver energi.

behöver verkligen lov nu, ska göra massa roligt och njuta av lovet, på tisdag ska jag till vingåker outlet och ondsdag till kalmar med mina tvillingar och bada i vattenpalatset, mysigt. lite jobb blir det också å hallowenfest så klart.


imon om det är bra väder ska mamma och jag åka till kristdala marknad bara för jag inte varit där sen jag var lite kan vara mysigt att strotsa runt där och njuta av hösten. synd bara att jag inte ha en snygg pälsväst att synas i, får dra på mig jackan iställer /eller klippa av armarna. skojja

Kommentarer
Postat av: jULLLL

sv: ja men ja gillar svart så det får de nog bli;) hah

2009-10-23 @ 18:02:20
URL: http://juliaebba.blogg.se/
Postat av: Sofie

låter bra gulli. kör på det!!

2009-10-27 @ 10:42:01
URL: http://sofiemiamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback