svävar på moln

jag har haft en underbar dag idag med, jag glider fram på molnen och känner mig i en annan värld, jag liksom svävar. jag känner mig så lugn och trygg. men det är inte kärlek. det känns som det finns en ande som ger mig allt hopp, ja jag inbillar mig men jag älskar att drömma. jag lever på allt bra!
IDAG har jag bokat biljetterna till sverigepremiären för twillight. åh jag kan knapp vänta!!

imon ska vi tillbaka till vetrinären med Select, hoppas hon är bra nu står inte ut med att se henne så ledsen
med sorgsna ögon. hon vill ju kunna sväva fram som jag på sina fyra ben och inte stå i en jävla bok.
stackars liten. förresten så kommer min älskade naddi hem imon, äntligeeeeeeeeen!

nu ska jag läsa lite i elsas mode igen, det var så bra kan inte sluta.
godnatttenssss ge mig min bruna färg tillbaka, imon åker min kära bror
förresten till indien. kommer bli tomt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback