pick å pack till solen.

huden hettar jag har tagit på after sun och det känns precis som när jag var i Bulgarien. jag saknar tiden och vill bara tillbaka, vill tillbaka till värmen och allt det underbara. jag måste dra in på utgifterna på alla kläder och ta mitt pick å pack utomland till solen. från å med idag heter det spara.
förresten idag gjorde jag, mathilda å frida en impulsgrej vi åkte till simhallen å simmade i en hel timme, bra min träning ligger verkligen på topp nu. sen har jag faktiskt varit på gymmet å sprungit också. duktigt! I helgen är det workout och öppet hus på friskvårdshuset förresten, kom dit! jag kommer bara där hela helgen. älskar att träna.

nu ska jag se MTV Europe music awards 2009, har redan missat massa. rusning haj

nu inspireras vinters make up av twlight filmen, vampyrer. mycket snyggt å jag ska försöka ge mig på det någon dag. en annan iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback