mys med stearin

jag har myst med ljus hela eftermiddagen i detta blåsväder och pluggat. tänkte dra mig till gymmet om jag kan ta mig ifrån detta mysiga, och klara det med min träningsverk.

tänk att det var så långe sen och jag saknar dig än
jag vill bara gå förbi tiden, ni har säkert hört att jag träffar honom
jag håller min löften, jag ville leva farligt och få lite fart.
men jag väntade för länge, på söndagen när han gick är det svårt att
vara ensam, jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig, jag kan inte
skilja på om jag vill bli av med dig



skor är min passion

Kommentarer
Postat av: m

vem e det du skriver om i dina dikter?? bra blogg föresten....

2009-11-10 @ 21:26:51
Postat av: Sofie

tack. jadu bra fråga. vem är du förresten?

2009-11-11 @ 21:26:51
URL: http://sofiemiamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback