min favorit, rob




alltid har min favorit varit chad jag har aldrig viljat byta, men nu har jag en ny jag är helt nerrkärad i han. hur snygg som helt och jag blir tokig när jag ser han. och snart är premiären för den nya filmen, kan inte ens vänta. jag räknar ner... snart är dagen där.

nu ska jag plugga jättemycket, kolla in sofis mode, kolla lite från modeveckan som gick på tv igår och ta en riktigt powerwalk. hinner tyvärr inte träna något annat dag. men situps hinns alltid med.
förresten längtar jag till helgen den ska bli mysig, utan jobb sen har vi öppet hus på friskvårdhuset så ska vara där hela dagarna och träna. ska dra med mig mamma också. pussciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback