hola!

det var snöstorm när jag cyklade hem från skolan vem skulle kunna tänka sig i morse att det skulle bli snö idag? inte jag då hade jag aldrig tagit cyklen, imorgon ska mormor och morfar köra mig hatar snöstorm.
en rätt meningslös dag, inte pluggat något på spanska som jag har prov i imon. bara någon enstaka timme och det räcker inte. har mest ätit massa kakor och onyttig har ångest så åkte till gymmet men hann bara träna en timme. sen hem å fixat. men imon ska jag ta tag i mitt liv måste klara av att inte äta massa sötsaker.

imon ska jag till min fyrbenta, sen träna och sola. äntligen får jag göra det
känner mig som ett lik just nu, men ska inte sola mycket bara lite. vill inte ha cancer. hah
sen ska jag mysa det är ju torsdag och jag har inte prov. jag vet att jag kommer få besök.
nu ska jag krypa ner, tända ljus och försöka lära mig iallafall ett ord till på spanska.

beso de buenas noches


jag vill ha ett handsmycket, såååå snyggt!                                                             pic modeflickan.se

Kommentarer
Postat av: JULIA

jo men spanskan va inte så svårt :) dessvärre me geografin, tror ja tjuter ihjäl mig....... IG NÄSTA

2009-11-05 @ 19:20:21
Postat av: Sofie

nej jag vet inte vad jag ska säga med den :S men godkänns borde jag få. ja geografin spyr jag på. det tar aldrig slut!hah

2009-11-05 @ 21:16:39
URL: http://sofiemiamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback