elsas mode å mys

jag har haft en otroligt bra dag, slutade klockan 12 vidare hemåt för att mysa framför en film med en mysig filt.
lite plugg, har renskrivt förtagsekonomin bra jobbat sofie!! gjort en god sallad och tränat jag började ett nytt liv igår jag ska äta nyttig mat och mycket träning. sen slog tobbe och jag vad om vem som kan hålla sig ifrån godiset längst, jag är en riktig godisgris och det känns otroligt jobbigt. 200kr står på spel.. jag känner redan vinsten i plånboken. hah känner mig otroligt lycklig för tillfället, speciellt när mamma kom hem med boken Elsas mode som sofi Fahram skrivit. nu ska jag kryper ner under täcket och läsa den, så jag säger godnattens för min del.

åh förresten är jag djups ledsen att jag inte kan åka till kalmar på lördag och
kolla in jimmy choos kollektion för vi ska ha öppet hus i skolan, oh kill me!


Kommentarer
Postat av: Julia

tack gullet, vi får åka till kalmar någon dag :)!

2009-11-12 @ 12:35:00
URL: http://juliaebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback