älskade dagar

ibland bara älskar man sina dagar och det gör jag just nu. vi gick på bio idag med skolan i taket lyser stjänorna som jag sett ett antal gånger men slapp ju lektioner istället. jag har haft otroligt kul med min mathilda idag. vi gick in på resebyrån för att kolla resa, måste ta mig till värmen så skönt. fårse vart vi hamnar. sen mötte mig upp alexander och köpte saffransgifflar vi hittade inte lussebullar någonstans. men hallå det är ju snart jul? hur sent ute är dom?
sedan åkte vi hem till mathilda och richard å fikade lite, jag älskar allt mysigt som tillhör julen. känner verkligen julkänslor i år, älskar't. jag och alexander hämtade elin och jocke vi köpte godis och hämtrade biobiljetterna för ikväll smäller det. twilight - new moon som vi längtat. hoppas bara den är bra nu. kommer i allfall på trycka i mig godis för att hålla mig vaken i natt. tänkte försöka sova lite nu men kommer bli svårt kan inte sova såhär tidigt.
men sla försöka, rapport om filmen kommer imon

på återseende


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mkt kostade dina skinnbyxor

2009-11-20 @ 11:14:17
Postat av: Sofie

500KR

2009-11-20 @ 21:14:10
URL: http://sofiemiamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback