091124

jag tog vaccinet igår och idag vaknade jag av feber och värk i hela armen. sjukanmälan direkt, jag kunde inte röra mig, har spenderat hela min dag i soffan tills klockan var halv 3 då skulle jag till stallet för att ta in hästarna sen hamnade jag i soffan rätt så snabbt igen när jag kom hem. usch nu ligger jag i sängen istället för att ändra min omgivning lite. men något som piggar upp mig lite är att idag är det exakt en månad till julafton så himla mysigt, jag älskar julen. på torsdag ska jag och mathilda baka lussebullar eller lussekatter.. vilket av det säger man? iallfall lusissar :)

pratade nyss med mina kära vänsyster jossan snart kommer barnet, det är en tjej. så himla kul.
måste åka och hälsa på henne sen. nu ska jag se andra avenyn på svtplay. godnatt


modefeber pic

jag gillar allt nu, är galen i alla läckerheter ge mig en miljon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback