dan före dan före dopparedan

i mitt liv händer tamefan allt. idag när jag kom till hagen hittade jag inte min vackra häst, efter lite letande hittade jag henne liggade på marken, hon skakade så hon frös och hon ville inte resa sig. för en sekund när jag kom trodde jag hon vad död. mitt hjärta hoppade nästan ut. efter att vetrinären kommit och en hel dags promenad med henne så mår hon nu bra och äter som hon ska igen. det var magen som spökade igen. stackars lilla flicka, det var tur jag kom som jag kom annars hade hon varit död. ikväll har jag varit på julbord och julshow. mysigt
just nu ska jag krypa ner i min sköna säng och läsa sofis mode, är hel slut efter denhär dagen och imon väntas jobb för hela slanten. & just precis nu vid detta ögonblick önskar jag mig denhär pälsjackan i leopard. mycket snyggare en den jag har. från modekungen, kommer bli djupt förälskad i den givande personen och jackan.
godnatt

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback