brunett tatto på menyn

usch vad tråkig och lång denna skoldag var. det roliga var att mathilda har kommit hem från ayia napa så där fick vi höra lite.
en runda på stan och köpte det jag läntat efter, pälsjacka och den fina koftan. koftan syns på mig imon må jag lova!
mötte upp martin, det var verkligen länge sen nu, vissa människor saknar man mer en andra.
nu har jag varit hos min ponny och skrittat henne, skönt. tränade inte idag, min hosta kväver mig, det går liksom inte.
imon börjar jag jobba vid fyra och slutar skolan halv två så tänkte försöka hinna träna där i mellan, borde hinnas!
sen jobbar jag till tio, åh kill me!

tänkte sova nu, fast måste fixa några frågor som skulle vara gjorda till imon, typiskt!
förresten vet ni? jag har beställt tid till tatueringen idag, 16 sep! längtar!

nu en godnattpuss


nu försvinner snart denna fina färgen, ska bli brunett igen ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir fint sofie

2009-08-26 @ 11:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback