förstjust i allt bra

söndagen gick jag upp tidigt för att gå en promenad med hunden, sen jobb från tolv till nio. hem å duscha, ringde nadja som jag hade lovat sen gick jag i däck. jobbig dag, känns som det är så min höst ser ut.
nu är jag inte längre hundvakt, känns lite skönt, men jag som vill ha en hund, undra om jag skulle orka det?
dom är ju gullig att ha men inte när man måste gå ut och gå.. hah


den här hundenrasen ska jag köpa mig när jag har tid för en hund


idag har jag varit i skolan, känns inte så fruktansvärt jobbigt som jag trodde det skulle vara. en sväng på stan lade undan
en kofta i djurmönster och en pälsjacka som jag blev helt förtjust i från VILA. ska hämtas imon när jag får min lön, å älska det! MASSA PENGAR! imon ska vi köpa våra biljetter till lars winnerbäck med, den dagen längtar jag efter. känner mig så glad nu, det bara bubblar inom mig. undra varför? vad är på gång?

nu ska jag inte sitta här och feta, träningskläder på. check
fatatack och core med naddi nu. run run run run
måste skynda, ha det kanon!
en puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback