panik hundvakt och fredagsmys

fick sluta kvart över ett idag, rätt okej en fredag tycker jag. fast jag vill inte påstå att vi går så värst länge någon dag.
när jag kom hem var jag jättetrött även idag, (det kan vara att jag är så förskyld så jag inte får sova ordentligt om
nätterna sa mamma) så jag sov över en timme på soffan, vaknade av panik och trodde jag hade sovit bort hela dagen.
är hundvakt så det var bara upp och byta kläder, ut och gå men hunden och emmelie. skrittade också select, stackars
lilla häst, tycker synd om henne att inte få ridas det är det bästa hon vet. men hoppas hon frisknar till snart. hon har
fått butta idag som hon ska äta i tio dagar och imon kommer massören.



när vi vann ponnyallsvenskan 09


min livsgnista, det bästa jag har

nu ska jag mysa te'at med min felicia, först en promenad med hunden sonny.
imon ska jag jobba, och söndag med. blää
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback